Because the truth hurts

Because the truth hurts, more than you will ever understand. Och jag fattar inte varför jag bryr mig? Det borde inte vara jag som helt flippar ur, utan du, right?! Men nej. Efter dom orden har min hjärna varit helt borta.

Och om det inte vore för Den personen, men stort D, skulle jag kanske vara lite mera nere på jorden. Men nej. Den personen finns. Vill ju bara skrika och kasta mig i Dina armar.
Men det går inte.
Jag kan inte.
Kan inte tillåta mig själv.

Catch me, I'm falling for you.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaaw sööt bild gumman.. Vi måste snacka, jag är ju orolig för dej nu :(

Pussisar <3

2010-02-18 @ 04:59:48
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0