Elin Lanto nu och då

Shit, fick bara för mig nu att kolla upp den svenska artister Elin Lanto, som jag lyssnade på som en galning på när hon precis släppt sin första låt typ, eftersom hon tydligen var med i Melodifestivalen nu i helgen.
Herrugud vilken chock jag fick!!
Jag har inte lyssnat på henne på flera år, och hon har verkligen förändrats från att ha varit en ganska "mesig" balladsångare, till typ Lady Gaga-stil.
Eller har jag fel?

Då:


Flashbacks... jag måste ha gått i fyran-femman när jag lyssnade som en galning på den här låten! Men visst är den fin?

Nu:


Kommentarer
Postat av: sophie

Alla förändras. Ibland till det sämre, ibland till det bättre. But I won't cry.

2010-02-23 @ 14:35:14
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: helena

inte ALLS bara liite inspirerad av lady gaga... fast sämre... :)

raaaraaararara, gagaohlala, want your bad roomance! :P

2010-02-27 @ 02:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0