Februari!

Shit, tycker inte ni också att Januari har gått sjukt snabbt? Helt plötsligt tittar man i almanackan och ser att det redan är februari!! Galet.
Idag var en sån där morgon när jag gjorde ett tappert försök att ta mig upp ur sängen, men inte lyckades särskilt bra. Så varmt och gosigt innanför täcket, och iskallt utanför i rummet. Uschusch.
  Dagen blev bra ändå, Det var inte så kallt utomhus ju! Och idag kändes det faktiskt riktigt som vår! Tyckte inte nu det? Fågelkvitter överallt, soligt, och det var nästan som att allt började smälta!
GE MIG SOMMAR NU!!!

Usch vad jag längtar till sommaren, tunna kläder, inga tjocka dunjackor och vantar och mössor. Bara kunna gå ut genom dörren i bara linne och shorts. Gud vad härligt det skulle va!
Men det är bara drömmar just nu.

Men bara tre och en halv vecka till sportlovet nu!! Det är härligt! Frankrike och skidbackarna here I come!!



Ska ge Geografiboken lite uppmärksamhet nu, och sen blir det piano.

Puss puss !

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha säger ju det, inte för några pengar i världen ;)

2010-02-04 @ 16:29:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Mmm det har faktiskt gått skitsnabbt en 12:e del av det nya året har redan gått och mer än det!

2010-02-05 @ 23:54:18
Postat av: Lisa

Ja veet Januari bara försvann!! Jag har bara 4 mån kvar här, och tiden har gått SJUKT SNABBT!!!

I sommar, då ska vi springa omkring i linne och shorts, underbart! Men faktiskt kan man ha det här om man vill nu, lite kallt idag eftersom det regnar, och linne är ju inte tillåtet i skolan :P Puss <3

2010-02-06 @ 07:47:43
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0