24/1-10

Hej alla!
Hur mår nI? Själv är jag bokstavligt talat helt slut. I alla fall nästan. Men har piggnat till nu en del.
i fredas så kom jag hem från skolan, men stack i stort sett direkt ut till farsta med Emelie för att träffa massa härliga männsikor. Det var riktigt kul, men vi kom inte i säng förrän vid tre-fyra tiden och sov inte speciellt mycket. Vaknade hela tiden och tillslut gick vi alla upp runt sju. Så det b lev inte mycket till at sova!!
Lördagen var ganske lugn på dagen, låg mest och tyckte synd  om mig själv och min huvudvärk.

Lördagskvällen blev till att sticka till min söta Magdalena och fira henne som fyllde 20 i veckan!! Det blev mysig tjejkväll med massa bubbel och gott att äta!




hahah, viga gänget!


mina fina tjejer!


Den fina och goda tårtan!

Ska försöka komma tillbaka till verkligeheten nu och plugga, har massa engelskasaker i veckan som måste bli klara nu!
Ha en bra dag alla!
Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: mada

awww ser dt bara nuuu,va gullig du e :)) e glad att du tyckte om festen, puss på dej <3

2010-02-01 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0