29/1-10

Ett kort inlägg nu innan jag kryper till sängs! Kändes bara som att jag inte bloggat på nåra dagar... eller i alla fall någon dag. Sak samma!
Har ni tänkt på vad den här veckan har gått fort? Svisch och så var den förbi känns det som! Galet galet. Kändes som igår när jag gick upp på måndasmorgonen haha. Så skönt med fredag!
Någon mer än jag som följer Let's Dance? Jag har i alla fall gjort det varje år sedan det började sändas... tror jag måste ha gått i sexan eller nåt? Fjärde året alltså. Men jag blir så galen på alla korkade svennar som röstar på fel personer.. GAAH!! Idag åkte självklart den bästa ut..  Morr. Inte okej.. Haha.

I morron blir det väl in till stan för en fika och sedan bio!! Ska bli kul. Vi hade egentligen tänkt se Paranormal om jag vågar.. men  nu när jag kollar på SF verkar de inte gå längre.. Är det så? Har den slutat sändas? Oooj vad besviken jag blir i så fall... hrrm.. eller inte.

Sjukt trött nu i alla fall, ska krypa ned under täcket med en bra bok!
Puss på er!

Veckans favoritlåt, kan inte sluta lyssna på den!! Så fin! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0