Bilder från igår

Goodmorning Sunshines!

Tänkte ladda upp lite bilder från igår. Träffade Sanny, Felix och Emil i stprt sett hela dagen. Först blev det till att vänta på morgontrötta Emil för att sedan käka lunch på något ställe. Sedan drog vi hem till Sanny, Killarna hade ju sina gitarrer med, så det blev att chilla i soffan och lyssna. Så sjukt fint!!


Felix spelar..


Haha Emil försöker hänga med i tempot


Sanny spelar min favoritlåt, Awake - Secondhand Seranade


Jag fattar inte hur man kan hålla reda på alla de där strängarna samtidigt.. omöjligt ju!!

Försökte lägga upp en video när de spelar  "How to save a life", men självklart krånglar det. Varför är jag inte förvånad? haha. Nån teknisk människa, hjälp mig? (a)

Ha en bra dag alla!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Felix Ahlberg

Nu vill man ju inte lova för mycket, men har kollat lite på texten i Awake med Secondhand Seranade, och det fungerar väl ändå ok att spela den, så på fredag så tror jag att jag å sanny spelar den för dig, med sång om det inte blir helt ostabilt! :D Lite tid, att lära sig låten på, men det är väl bara å köra! :D

2010-01-06 @ 00:11:22
URL: http://sondre.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag visste inte att du hängde med Emil, har ju inte sett honom sen i våras typ... grillningen i käppalahamnen eller nåt sånt. Eller han va ju med på Vivvis födelsedag också.. Han, jag, vivvi, fritjof och Otto hah :P

Saknar dej sötis <3 pusspuss

2010-01-07 @ 01:52:51
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0