nattinatti

Tänk vad lite slipning av skridskorna kan göra! Trodde ju att jag hade börjat bli riktigt dålig på att åka ett tag, och så slipade jag skridskorna, och PANG så gick det jättebra att åka igen.. min axel har inte varit så här hög av bra på länge (för er som förstår er på konståkningsspråk)!! Så kul! Så idag åkte jag igenom programmet massa massa massa, är helt gelé i hela kroppen. Men det är tävling om 3 veckor, och vill att det ska gå bra!

Lyssnar inte alls på sån här musik, tycker bara den sorten är irriterande,  men den har fastnat totalt på min hjärna:





Godnatt, hörs i morron! <3

Kommentarer
Postat av: helena

grattis!! Måste oxå slipa, de låter ju så häärligt! :)Har inte slipat på typ 30 år? :)

2010-01-17 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0