Söndag= PLUGG!

Uusch, har suttit ända sedan jag vaknade och läst igenom hela jävla EU. Så galet tråkigt det är, men faktiskt så tror jag att jag förstår lite av det. Efter många repetitioner så börjar det gå in i min hjärna. Hoppas det inte hinner försvinna tills på fredag bara då provet är.. Urk.
Ska försöka plugga vidare, men det är i stort sett omöjligt när ens tioåriga lillebrorsa och hans klasskompis håller på och väsnas med sina typ radiostyrda bilar, PRECIS UTANFÖR MITT RUM!! Shit vad dom låter... jag blir galen.
I stället sitter och och tröstäter av det bästa som finns - TOFFIFEE!!! Mums, det tröstar lite. Hmm... hur går det för mig och mitt nyårslöfte att försöka äta mindre godis? xD Jag skyller på PMS....



Tror vi alla kan hålla med om att jag är galen i det.... okej? :P

Men men, om jag vill hinna göra nånting annat än att plugga i dag ska jag försöka koncentrera mig nu.
Hörs senare, ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: helena

snygg tröjan va! :)

2010-01-23 @ 00:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0