Söndag^^

Godmorron alla!
Hur mår ni? Med mig är det bara bra. Har nyss kommit hem från Emelie efter att ha käkat frukost med henne och hennes pojkvän. hon smsade mig och väckte mig i morse, och bad mig komma över och äta frukost. Så jag släpade mig ur min varma säng och gick bort till henne. Tur att hon inte bor så långt bort!! (än så länge).
Det blev en aning misslyckade stekta ägg och supergoda mackor med tomat och mozzarella! Mums! Efter det utmanade de mig i Tekken, nåt tv-spel ochdet gick väl....... det kan vi ta en annan gång :P

Igår stack vi först till nya huset och kollade på tapeter, tror jag har bestämt mig... nästan.
Efter det blev det av till medborgarplatsen till 4sound med Fluffy och Sanny. Spelade lite instrument. Det var egentligen tänkt att vi skulle dra på nån bio, men eftersom det inte gick nån bra stack vi hem till Sanny i stället och hade världens myskväll med film och gott käk. Fluffy lagade köttfärssås med spagetti till oss (A)

Idag blir det nog till att plugga lite, känns som att vi har mycket nu i veckan... usch.

Ha en fin dag alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0