17/6-2010

Jag lyckas alltid bli förkyld när jag verkligen inte har tid med det! Fast när har man tid med det egentligen? Har i alla fall proppat i mig ett helt paket med halstabletter nu. Inte för att det gjort någon som helst skillad, men men. Får hoppas att det blir bra till helgen, för då kommer jag vara totalt okontaktbar, för jag ska iväg på ett förberedelseläger inför mitt utbytesår! Då kommer dom att samla in allas mobiler för att vi ska få känna på hur det är att inte kunna ha kontakt med alla här hemma (gissar jag). Men jag hoppas att jag ska få träffa massa roliga människor!

Måste bara få skryta med lite bilder jag sökte på google, på staden där jag kommer att gå i skolan, och jag måste säga att det ser ut att vara enormt vackert! Jag kommer stortrivas!





Hihi, och nu har jag börjat få kontakt med min värdfamilj också, jättekul!! :D

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag måste faktiskt erkänna att standen ÄR jättevacker!<3

2010-06-18 @ 12:15:26
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0