En vecka kvar...

Jag har typ bara en vecka kvar här nu.... och sen några dagar i Augusti innan jag åker. GAAAH!!! Alla fina människor här.... ska jag inte träffa dom på nästan över ett år?! Det är ju stört!!

Idag var vi i alla fall med familjen på en massa massa heminredningsaffärer som Mio, Ikea, Chilli och sånt. Jag fick i alla fall ett överkast till sängen och massa prydnadskuddar till den. Så nu är min säng lite upp-piffad!! Sen får vi se vad jag skaffar mig för möbler, kollade på massa idag. Det kommer nog bli super!

Tänk, snart är jag uppe i Leksand igen!! Minns ni när jag började med den här bloggen att jag nyligen kommit hem därifrån då, och att jag saknade det och jobbet och alla människor där? Och det kändes som en evighet tills jag skulle komma dit och jobba igen.
Och nu är det typ bara två veckor tills jag står bakom kioskdisken igen!
Ska had et så härligt i sommar, med många grillningar, roliga dagar i kiosken, jobbiga dagar då man går runt och för stunden hatar kiosken... Sen hoppas jag att älsklingen kan komma upp under en lite längre period och bo hos oss också, vore underbart! Min sommarkommer bli perfekt!

Påminner mig och festerna förra sommaren:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0