I'm alive!!!

Tänkte bara slänga in en liten hälsning i farten här, så att ni vet att jag fortfarande lever. OM jag gör!! Seriöst, tror det var länge sedan jag mådde så bra som jag gör nu när jag är här på landet. Har verkligen längtat att få komma hit. Bada i sjön, träffa släkten, ta det lugnt och jobba i kiosken!
Visst, det har redan hunnit bli mycket att göra i kiosken, men det är riktigt roligt ändå! Lite nya badvakter, en ny tjej att jobba med i kiosken, och det känns verkligen jättebra! Och så har jag ju såklart Paulina :)
  Åhhh det är så underbart med sommar! Nu känns det verkligen attt det är sommarlov, gjorde knappt det innan. var hemma så länge innan vi åkte upp hit till Leksand.

Idag var det i alla fall massa att göra i kiosken och jobbade en del över. Så nu värker mina ben och fötter som bara den. Så ska nog sätta mig framför tv:n med mamma och kolla på någon gammal serie!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0