shiit!!!!

Allvarligt talat, jag är chockad.... det är bara två dagar kvar nu innan sommarlov!! Det kommer kännas så stört, att aldrig mer gå i den klass jag går i nu.. seriöst!! Jag sticker ju sen i höst!!
Vilka kommer på min avskedsfest? Och borde jag ha den typ två dagar innan jag åker, typ den 12e , eller nu innan sommarlovet? Help me...

Men snart snart kommer jag till Leksand sommarland också, jobba i den vanliga gamla kiosken! Ska bli så kul!! :D Längtar så mycket!! Men kommer inte kunna träffa så många från Stockholm i så fall i sommar, så ni får passa på nu innan det 21a!!

Gud vad jag och Paulina dansade ´runt i kiosken till de här låtarna, alltid påverkade av våra humör :P



Vid bra humör:


Vid dåligt humör och arga kunder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0