Summersummersummer!!!

Det är helt galet att det är sommarlov!! Kommer nog inte förstå det på ett bra tag.. det känns så stört på nåt sätt! Vart tog snön vägen? Hur blev det plötsligt sommar? Känns inte som att jag var "klar" med allt.
Men hur som helst ska det bli galet nice. Jag behöver verkligen ta det lugnt nu, det har känts som att jag varit påväg att svimma flera gånger nu de senaste dagarna, för jag är helt slut. Som om kroppen bara säger ifrån.

Det var i alla fall en rolig avslutning idag, med några riktigt bra framträdanden. Efter det så stack jag, Sophie och Johanna in till stan för lunch i solen, men det blåste lite kallt.. Sen stack jag hem i kanske en halvtimma för att sedan sticka in igen och träffa Sanny :) Efter det blev det direkt till restaurang med familjen.

Lessen till Bästavän att jag inte kunde komma på konserten hon hade idag, men tiden räcker bara inte till ibland! Men jag är säker på att hon sjöng hur vackert som helst, som hon alltid brukar göra, och att det gick jättebra! Stor kram till henne ♥


Men nu ska jag försöka få lite sömn! Ha det så bra!
 Puss

Nån mer än jag som tycker att årets vinnarlåt i Eurovision var asbra? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0