Back in town

Halllååå!!!
Känns helt sjuuukt att jag är hemma nu! Kändes på sätt och vis som att veckan i la France gick ganska långsamt, men samtidigt nu när jag ser tillbaka så har det ju gått jättesnabbt!!!!

Ska dra en snabb verson av min vecka:

Började med en skumpg flygfärd dit, i alla fall på slutet. Jag har aldrig varit med om liknande!! Shit.. det var som världens bergochdalbana. Seriöst, jag trodde att vi skulle krascha, så hemskt var det!! USCH!! Sen var det så dåligt väder så när vi var påväg till hotellet på kvällen hade våran väg genom bergen blivit avstängd p.g.a allt oväder, så vi fick övernatta på ett litet hotell i närheten!


Fin utsikt vart man än tittade

Vi bodde på ett mysigt hotell i en liten alpby som hette Serre Chevalier. Resten av dagarna blev väldigt lyckade. Vädret var väldigt blandat, några dagar snöade det, men vi fick nåra riktigt härliga soldagar också, så om man tittar noga så har jag nog en liten solbränna (a) haha.
Hotellet var som sagt väldigt mysigt, vi bodde i en "lägehet" där jag fick ett eget rum, asnice! :D Hade det verkligen toppen, med roliga människor, snygga killar, god mat... and you name it!


Självklart ser jag inte riktigt klok ut om dagarna nu backarna, men jag bjuder på det, typ ett tappert försök att ta en bild med solen i ögonen och er ut som en gris i ansiktet av solbrännan hahaha. Enjoy xD

Skidåkningen var verkligen jättebra, för er skidintresserade! det var ett ganska stort skidsystem, som liksom gick mellan tre byar, med ganska långt mellanrum, eller hur man säger, så det blev mkt att åka! Off-pist var det inte dålgt om heller, synd bara att det var rätt lavinfarligt.. men åkte där ändå (A) haha.


Gissa vilka skidspår som är mina?


Har jag nånsin nämnt att jag älskar min lillebror? haha

Hoppas alla haft ett underbart lov, precis som jag!! Har saknat alla massor!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0