Fantomen på Operan... 2!?

Gissa vad som stått i tidningen typ hela veckan?! JO: EN UPPFÖLJARE TILL FANTOMEN PÅ OPERAN HAR JUST HAFT PREMIÄR PÅ OPERAN I LONDON!!! GAAAH!
Ni vet ju alla hur otroligt kär jag är i filmen/musikalen Fantomen på Operan, den är så vacker och allting.
Men nu har kompositören till alla låtarna och en annan regissör skrivit en uppföljare, som handlar om tio år senare, då huvudpersonerna möts igen... punktpunktpunkt....

Jag vet inte om jag gillar det här. Jag har ju målat upp mitt eget slut på historien, och uppföljare brukar aldrig bli riktigt bra. Men vem vet, den här kanske är jättebra?!
Har lyssnat på några låtar, och de verkar ändå fina. Frågan är om historian är lika bra?
Ändå måste jag ju se den, finns det en uppföljare är man ju tvungen att se den på nåt sätt...

Eller vad tycker ni? Gillar vi detta eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0