Fullproppad med pizza...

Känner att jag skulle kunna somna här och nu! Plus att jag är helt fullproppad med chokladsufflé och en gigantisk pizza.
Filmade idag en film till engelskan då jag och Olivia lagar Chokladsufflé. Den blev riktigt lyckad, men en riktigt flummig film! Vi kommer göra totalt narr av oss själva hahah. Men men, men hjälp av Felix ska vi i alla fall lyckas få ihop bra effekter och bra ihopklippt.

Sedan ringer pappa och säger att vi beställer pizza till middag, så jag som kände  mig mätt redan av chokladsufflén fick ju proppa i mig den också. Känner mig really unhealthy. Känns ju bra inför torsdagens modellbilder som jag och Emelie ska ta haha. Men men.

Känner mig enormt glömsk också, trodde jag bloggat om helgen och allt, men tydligen inte! Hade i alla fall en mysig kväll hemma hos Nicole, men henne och Sanny. Blev en skräckfilm... men det var snarare en komedi.






Kryper till sängs nu!
Puss på näsan och godnatt från en trött Pauline ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aaa, gud, jag skäms redan haha :)

2010-03-31 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0