HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Okej..... hej.... Ska försöka vara lugn, är helt flummig idag haha. Det kanske är syndligt på rubriken... hmm..
Första skoldagen, och att träffa tjejorna igen och sitta och flumma gör en ju inte mindre... vårglad. DÄR SATT ORDET!!! VÅRGLAD!! Alltså... seriöst, jag har nog aldrig varit så glad åt att det töar!! Visst, det är mysigt med snö... men.. NU SKA DEN FÖR FAN FÖRSVINNA!! Det ska bli vår!!
Har tänkt på det... våren är bästa årstiden! Alla blir så lyckliga när värmen och solen kommer tillbaka, det är då allting händer liksom!

Igår blev det en mysig promenad med Ebba på långängen! Superkul att träffa tjejen, eftersom det säkert var flera månader sen och vi hade verkligen jättekul!!

Idag var då första dagen i skolan efter lovet, riktigt kul att träffa alla igen!
Eftersóm min fot aldrig blir bra, så var jag till läkaren med den idag. Men gud vad arg jag blev!! Hon var så otrevlig, fick verkligen känslan "Hej, kan du gå här i från jag vill hem" typ... Urk.. Hon sa att det kanske är nåt i muskelfästet, överaansträngning, att ja måste ha andra skor... men WTF!!!! Det blir det väl ändå inte av att man vrickar foten heller?!
Hon sa i alla fall att jag ska röntga den så ska göra det så fort det går. Och så sa hon att jag kanske inte kan göra vissa rörelser eller att jag får sluta träna helt!! GAAH!!! JAG BLIR GALEN!!!

Sen kom i alla fall Nicola och mötte mig för en fika på centrum. Helt plötsligt i kön så ser jag Emelie stå där!! WTF? Då ska hon fika med en kompis där, och vi hade ingen aning om att båda var där! Snacka om att jag fick en chock när hon utbrast: "Vad fan gör du här?!" hahah.. bästa kompisar xD
Jag, Nicole och Emelie åkte hem tillsammans, och de två kom verkligen bra överrens på en gång, och vi flummade hela vägen hem!! På lidingöbanan träffade vi EN Annika (hahahhahahah mitt fina uttrcknär jag såg henne xD ) och då blev vi i stället fyra flummiga tjejer som gick hem tillsammans!
Snacka om att de tjejerna räddade min dag!!
Alltså, ärligt.... Solen skiner, varm dag, vara med sina bästa vänner... KAN LIVET LEKA MER??!! :D


Bjuder en vårig bild från igår!


Godis är ett måste för att klara av en promenad, okej?! Vi är inte TJOCKA!!! :O hahahahahah gud vad jag är flummig xD Inte bra alltså att jag sitter och flummar för mig själv haha... hmm....

Nej, nu är det bäst att jag lägger av och går och lägger mig ínnan jag börjar överdriva... som jag kanske redan gjort...

NATTINATTI!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0