nu ska jag försöka....

..... få ihop ett inlägg här. Har verkligen sugit på det i veckan haha. Inte bra inte bra.


I tisdags så var jag med Nicole på modevisning på självaste Grand Hotel. Det blev röda mattan, lite mingel och sedan kolla på årets vårmode. Såg många snygga kläder faktiskt, men kommer inte ihåg från vilka märken allt kom haha.



Tog inte så många bilder faktiskt, det blev liksom inte av. Vi unnade i alla fall oss själva en snabb manikyr som ingick i priset då vi köpte ett nagellack. Det var härligt!


Igår kväll stack jag och Emelie ut till Farsta för att se våra kompisar kompa med sitt band på en teater. Det var riktigt kul att se, de var så duktiga!! Och teatern var också bra, mycket komisk.



Sedan så stack vi hem till Sanny för att se film. Men grabbarna kom ihåg allting utom sladden som skulle koppla dvd:n till TV:n, så det blev inte av.
Blev ändå mysigt att bara sitta och umgås tills vi var tvugna att åka, Emelie och jag.

Nu blir det iväg och träffa en kompis, senare ikväll ska jag sova hos Nicole!

Ha en fin dag! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Mysigt! Ha det bra

2010-03-27 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0