Älskar sommaren

Åh vad jag älskar korta dagar i skolan! Idag hade vi bara en uppsatsskrivning mellan åtta och elva, och sedan var det slut på dagen. Tyvärr har jag mycket kvar att plugga men ska ge gärnet idag så jag kan göra nånting annat också i helgen.
Men en uppgift i skolan känns faktiskt rätt rolig.. Jag ska jämföra en tjej och en killtidning! Det var så kul i affären när jag frågade en kille som jobbade om vilken killtidning jag skulle välja haha. Han verkade lite smågenerad, sa att han inte brukade läsa det men ändå visste han precis vilka tidningar som skulle passa bäst. Så han kanske inte var såå lost på den banan i alla fall... eller? :P
Blev i alla fall någon tidning som hette Café, mot min vanliga favorittidning Solo.


Förresten, jag blev så plötsligt sugen på att åka till Skansen eller Gröna Lund i helgen! Är det någon mer än jag som är det? Nån som vill haka på liksom? :)) Det är liksom nånting man bara måste göra på sommaren!

Puss puss!



 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaa vill till Grönan och Skansen, jag med!!! Vi får sticka dit tsms, och ta med Solveig som aldrig vart där, och ha superkul ^^ Saknar dej sötis <3

2010-05-21 @ 02:40:49
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: Nicci

Ja!!! Jag vill gå på grönan!!!! Säg när du kan! Nästa helg innan tjejmiddan elr dan efter kanske ;)

Puss <3

2010-05-23 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0