Born to make you happy

Hej hörrni!
Förlåt så mycket, har inte haft någon tid till bloggandet nu på sistone. Alldeles för mycket i skolan nu! Nästa vecka har vi fem prov och en engelskainlämning! Vart tog regeln vägen att man bara fick ha max två prov samma vecka?! Den har tydligen försvunnit. 
Så jag sitter och försöker skriva massa om Hawaii, men lir bara suktad att åka dit. Fatta vad underbart det vore!
Men nu är det ju i stort sätt sommar. Så härligt väder ute.

Hur har ni haft det denna långhelg då? Jag har haft det helt underbart, kunde inte bli bättre. Har fått spendera massa tid med min älskling. Blev en mysig picknick igår på söder, i ett stort parkområde kallad "Vita bergen". Åk dit nån gång, ni kommer inte ångra det!

Ikvällkommer massa nya grannar hit till nya huset! Massa smörgåstårta är beställd och jag har stått hela morgonen och bakat kladdkaka. Sen hoppas jag att min förkylning som jag råkat på låter mig sticka till träningen en sväng också!

Men ska fortsätta med pluggandet och käka godis. Hörs!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0