18 September 2010

Hallå där hemma! ♥

Ytterligare en vecka har gått.... en riktig bra vecka faktiskt! I alla fall slutet, humöret har varit på topp trots att jag är sjuk! Känns så otroligt bra med alla kompisar nu och allt, känns bara som att jag svävar på moln emellanåt bara för att deet känns så BRA!! Jag har träffat så många nya, och börjar till och med känna att jag kommer närmare de nu också! Vi vörjar kunna prata om saker som vi inte gjorde tidigre, berätta saker.. Känns bra att många redan fått mycket förtroende för mig! Jag börjar verkligen känna att jag gjort rätt val i att åka bort ett år, att det här förmodligen kommer vara det bästa val jag gjort någonsin!


Med Gabbi vid en fontän, jag ser hemsk ut.. tror jag försökte undvika kanten, eftersom jag just upptäckt att det var väldigt blött där efter att ha satt mig och fått ett stort blött märke på ena skinkan.... hehehe

Idag hade vi i alla fall en träff med YFU, med värdfamiljerna. Men min värdfamilj kunde inte komma, så fick gå själv dit. Men det gjorde inget, träffade alla andra utbbytesstudenter och hade riktigt kul! Kul att få prata med alla och berätta om allt roligt man gjort och sagt... Efteråt så följde jag med Gabriella och hennes familj och gick en tur i staden! Mysigt, gillar verkligen hennes famlij också!

Ikväll har jag satsat på en lugn hemmakväll! Är fortfarande krasslig så har varit skönt att bara vara hemma! Jag blev faktiskt bjuden på fest ikväll... I EN SKOG!! Jaa, det är sant, förstår inte hur ungdomarna festar här.. "Hej, vi ska ha en fest i en skog, vill du komma?" "heheh.... jag.. vet.. inte.." För mig låter det bara skumt. Men men, säkert kul... eller? :P
Pratade på skype med bästa Emelie och Felicia. Skype är så otroligt bra, vi kunde ha precis lika roligt som vanlig när vi har våra myskvällar, se varandra och skratta så man får ont i magen! Åhh, det gjorde min dag, min vecka, ALLT!! ♥

Men, nu ska jag bänka mig framför skärmen med en film!
Hoppas allt är bra där hemma!
Pussar från Schweiz! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2010-09-19 @ 15:58:01
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej!! nu har jag äntligen tagit mej för att läsa din blogg (sorry, men du vet hur mitt minne är...) har nu ägnat typ en timme åt att läsa igenom allt:P asså jag är jätteavundsjuk på dej, vill också iväg! Du verkar ha det sjukt bra, det fick jag iof veta när vi skypade, men alltså, lite mer utförligt:P jag ska ta och fixa min så att vi kan diskutera otroligt oviktiga (och en del viktiga) saker:)

hoppas du får det ännu bättre! pussar och kramar x stjärnstopp! <3<3

2010-09-19 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0