So raise your glass if you are wrong, in all the right ways

Jag fortsätter här, annars blir det alltid megalånga inlägg som är omöjliga att orka läsa!
I alla fall så var jag på fest på nyår! Det var Gabbi och hennes värdsyster som ordnade fest hemma hos dem! Jag tror vi var runt 20-30 pers sammanlagt, och jag träffade många nya trevliga människor! Det är det som är så bra med fester, man träffar så mycket nytt folk! Det var tema "High school". Jag var sugen på att klä ut mig lite mer fint, så blev för att g på bal! Fick låna en fin klänning från Gabbis kompis, och en liten krona på huvudet till det så jag blev balens drottning! Det var riktigt kul, eftersom det var en blanding från nördar till sportfånar till lärare! Alltid roligt att klä ut sig!


En skymt av mig i min klänning, med en nörd och en american football- player


Gabbi till vänster med några glada människor


Hela gänget som var med!

Igår bestämde jag och gabbi för att gå upp tidigt på morronen, för att sticka iväg över dagen och åka skidor! Vi åkte till Lac noir. Minns ni att jag var där i den andra veckan som jag var i Schweiz? Min header-bild kommer även därifrån. Men nu är det fullt med snö, och fina backar! Det räckte i alla fall för att jag och Gabbi skulle åka i 6 timmar, med enbart en lunchpaus! Vi åkte från halv elva till stängninsdags. PLus att solen låg på hela dagen och himlen var klarblå!


Jag i backen!

Gabbi!



Det var i alla fall en toppen dag, med mycket skidåkning! Längtar till nästa vecka då vi åker iväg på ett läger med YFU för att åka skidor! Ska bli riktigt roligt!

Tror jag har skrivit det mesta nu, vi hörs snart igen!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att ni åker till backen och åker skidor!! Hur långt är det dit? Åker ni buss?

Det är spännande med nya jultraditioner...som tur är finns mormors julbord kvar!

2011-01-08 @ 15:33:28
Postat av: Lina (emelies kompis)

En jätte fin bild på dig i klänningen!

2011-01-19 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0