Bilderna!

Hello där hemma!

Ville bara säga att jag lever och mår bra, och tänkte lägga upp lite bilder från lovet, som egentligen skulle hängt med i förra inlägget! Tror jag lyckades klicka på "publicera" istället för "utkast". Så nu kommer bilderna från min och Benjamins fina resa borta i Les Grisons, som ligger då i östra delen av Schweiz!


Gjorde oss fina inför 6-rätters middagen!


Taggade inför en dag på wellness-avdelningen!


I barnpoolen haha.... vi kunde inte ta bilder inne på den fina wellness-avdelningen!


Besökte en ishall...


Tog en mysig promenad vid sjön som låg nära!


Min fina guide påvägen mot staden Coire!


Pauline upptäcker Schweiz.... Rösti! En sorts potatiskaka som kan ätas till lite vad som helst! Vi hittade ett bra ställe med säkert 30 olika sorters rösti!


Benjamin på Bernina-express! En fin tågresa genom bergen..


Vi landade snabbt nere i Italienska delen av Schweiz, Lugano, för bara två timmar innan vi åkte tillbaka hem till honom.



(Avlutar fran skoldator...)

Trötta efter en redan 8 timmar lang tag och buss-resa satte vi oss pa taget fran Lugano hem till honom. Fyra timmar senare kom vi fram närmare 11 pa kvällen. 12 timmar pa tag och buss i sträck, jag tror det slar alla rekord haha!

Nu har ni fatt en liten uppdatering med bilderna i alla fall!

Vi hörs och ses snart (om 6 veckor är jag i Sverige igen!! Buhuu.... nej skoja. Men lite blandade känslor har jag i alla fall... ) !

Pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen fler bilder! Jag har längtat efter att få se bilder från er resa!Det ser ut som om ni har haft det riktigt mysigt, kul. Jaa tänk bara 6 veckor kvar... när kommer Benjamin? Ska jag "finslipa" på franskan?? Det räcker nog föresten inte den behöver nog "hyvlas"...kram från mamma

2011-05-16 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0