15/9 - Stolthetens dag xD

Idag har varit en sån där dag då jag varit EXTREMT STOLT över mig själv haha xD
För det första: Vi hade orientering idag i skolan så började halv tolv, såå skönt med sovmorron!! I alla fall, jag är Ebba ägde skogen!! haha. Jag är så stolt att jag sitter här vid datan nu, hade ränkat med att jag fortfarande skulle irrat runt i skogen vid det här laget, men så är det INTE!! hahahah, jag är så duktigt ^^
Sen så var jag ju tvungen att fira allt med orienteringen så smög hem till Emelie och vi var lite busiga och bakade en STOR KLADDDDIG KLADDKAKA!!!! Mums! Och jag gjorde slut på hennes grädd-sprutare eller vad man nu kallar det :P som tur var fanns det en till så hon också fick (a) Fast sen blev jag så jävla illamående xD inte så konstigt kanske, men ändå :P 
 Sen var det min dag att laga middag idag, eftrsom päronen kommit på den fantastiska idén att alla i familjen ska ha en dag i veckan som man lagar mat till alla hrrmm.. -.-' Så jag gjorde en majssoppa som jag aldrig gjort förut och den blev så jävla good!!! haha så det är jag också himla stolt över!! Mums, den var faktiskt himla god (a)

Jaja, nog snackat om min otroliga självkänsla jag har idag mwaha xD Nu måste jag plugga matte, uuuurk, mindre roligt :P Skriver kanske mer senare ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka ska vara kladdig! Fast vi överdrev LITE kanske xDxD hhahaha. Jag älskar dig otroligt mkt hjärtat, du är det bästa som finns!<3

2009-09-15 @ 21:05:13
Postat av: Pauline

Hihihi kanske liiiiite men den blev perfekt ändå (a) Älskar kladdkaka xD ÄLskar dig också massa massa massa gumman <3

2009-09-16 @ 08:19:03
Postat av: paola

hade också orienteringsdag, gick lite tvärt om för mig, alltså dåligt.. men men :p ses på söndag <3<3<3

2009-09-18 @ 13:48:45
URL: http://mizzdenton.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi, irrade du bort dig i skogen eller vadå? :) Ses på söndag, sska bli supermys!! <3<3<3

2009-09-18 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0