25/9-09

Yaaay, kom just på att min lön kommer idag!! Känns så skönt att kontot fylls på, så nu kan jag ut och shoppa mig gaalen, hoppas jag hihi (a)
Idag var jag i skolan (what else), hade som sagt Yoga på gympan, efter det var dagen ganska seg haha. När vi slutat och skulle lämna tillbaka datorerna som vi lånat på biblioteket (man får ge sina leg som pant) så var biblotekarien plötsligt borta, så vi fick vänta i säkert en kvart innan han kom.. Höll på att bli galen xD
Egentlige var det meningen att jag skulle träffa Vivvi och Magdalena ju, men så blev det inte, för de kunde inte.. En anna gång. I stället ringde en annan person vääldigt lägligt och ville ses, så ni kan nog gissa svaret (a)
Det var supermys^^
Men gaah jag måste vara den klantigaste människan i världen. Just i ett sånt där tillfälle när man vill vara den mest perfekta människan, så ramlar jag i en stentrapp utanför dörren, och skrapar upp typ hela handleden och smalbenet xD Så sen när jag kom hem nåra timmat senare så fick jag plåstra om mig själv, det blev typ fyra jättelika plåster xD PINSAMT! Skäms fan för mig själv i bland hahah.

Men men, nu så ska jag käkamiddag och sen så kommer Emeliegumman hit, så vi ska ha lite mysig tjejkväll as allways :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Omelia

Hahah, ramlade du Paow?

2009-09-25 @ 22:55:01
URL: http://omelia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hahah skoja inte att jag gjorde xD Du ska se mitt ben xD

2009-09-26 @ 00:05:32
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0