Allting ändras...

Jag har lärt mig att jag inte ska förvänta mig saker nu. Jag trodde verkligen att du skulle komma, men jag hade så fel. På två månader kan ju allting ändras.
Allt du sagt, allt du fortfarande säger, var allt bara falskt?? 
Jag läser alla mail, från början av allt. Jag saknar det. Saknar den där känslan. Känslan av kärlek, saknad. Nu när jag tänker efter, märker jag att allting finns kvar i mig. Den där saknaden. Jag saknar dig!! Frågan är bara, saknar du mig fortfarande?
På två månader kan allting ändras.
Att jag trodde så fel.
Man ska aldrig förvänta sig några bra saker, inte hoppas, inte fantisera de mest underbara sakerna, för de händer ALDRIG! Det blir aldrig som man tänkt sig!!
Men efter allt du sagt, jag vill så gärna tro på dig! Men hur ska jag kunna det?
Jag vet inte varför jag känner mig så lessen. Du kanske bara var en i mängden?
Det var bara det att det kändes som att du var den där speciella. Att det skulle vara vi två.
Jag trodde att mina känslor hade ändrats. Jag trodde att jag inte saknade dig, medan du sa det till mig.
But I was all wrong.
För jag märker det nu.
Men som jag redan sagt,
Allting kan ändras på två månader.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gulle.. Är det här vad jag tror det är? :/ Jag är ledsen om du är ledsen älskling <3 Hoppas det löser sig, skriv till mig och berätta vad som händer! Saknar dej mig sötis :)

2009-09-18 @ 02:56:01
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: sophie

okej, nu känner jag mig helt bakom flötet... vad har hänt? :/

2009-09-18 @ 09:58:02
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: Omelia

Det blir bra ska du se. Olyckan kommer att vända och bli lycka! Jag borde bli poet...

2009-09-18 @ 17:15:37
URL: http://omelia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Lisa: Vet inte var du tänker på gullet, men behöver inte vara ledsen på grund av mig <3 Saker och ting är lite upp och ned bara :) Vi måste snacka nån dag snart! Puss på dig, saknar dig! <3



Sophie: Ring nån dag, vi måste ju ses också! Men så berättar jag^^ <3



Omelia: Mmm, jag försöker tro på dig, du har säkert rätt <3

2009-09-18 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0