Disney <3

Sov över hos Emelie i natt ^^ Gaaah vi typ halvt rensade hennes lådor med gamla disney-vidoes och satt och tittade på :D Först var det tänkt att vi skulle lana, men Emelie somnade mitt inne i Micke och Molle så så blev det med det liksom xD själv var jag tapper och såg i alla fall klart filmen ;P Så såg vi Skönheten och Odjuret (så himla fiin film!!!!) och självaste Askungen haha :D Det var hur som helst super myysigt :D

Nu så ska jag snart iväg in till stan med mamma och fika, var så himla längesen man gjorde något sånt!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha måste göras om! ÄLSKAR DISNEY!

2009-09-19 @ 18:37:42
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hahah självklart gumman, disney for life :D

2009-09-19 @ 19:41:06
Postat av: Helena

tjoo! Kul å kommentera! :)

Menar du inte dygna ist för lana?? (:



Tack för praoplatsen btw! :)



kramis!!

2009-09-20 @ 21:24:19
Postat av: Pauline

Hahah joo det gör jag xD Hihi visst är det, fortsätt kommentera :)



Puss på dig!!

2009-09-20 @ 21:55:26
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0