Faber Drive och Män som hatar kvinnor

Nu har Emelie varit här, men hon är hemma hos sig nu igen^^ Ikväll såg vi på Män som hatar kvinnor, jag vet, jag är ganska sent ute med att se den men men xD Den var faktiskt riktigt bra!! Lite ovant att se vissa skådespelare i andra roller än man är van vid, men de gjorde ett himla bra jobb i den filmen tycker jag! nu återstår bara att läsa boken/böckerna också xD Fast det var en hel del grova scener, men Emelie tvingade mig att titta ändå, kommer få mardrömmar inatt!! hahah. 
 
  Nu sitter jag och lyssnar massa låtar med Faber Drive. Har nyss upptäckt det bandet, men jag tycker att de är riktigt bra! Lite vanlig typ rock, men jag gillar Dave Fabers röst, det gör det till något lite extra! Och så är rytmen bra, mm, I like it.








Är den här koftan snygg? Den är lite typisk mig, men som jag skrev tidigare så är jag i behov av lite nya höstkläder^^
På den biten är faktiskt hösten väldigt mysig, stora, stickade koftor, mysiga höstpromenader, bada i färger vart man än går, sitta framför en brasa med en hemmagjord chailattei handen...
Jag brukar inte vilja acceptera att sommaren är slut, men det kanske kan bli bra med höst nu trots allt. Bara allt stannar som det är nu - helt underbart.

Jaja, nu ska jag försöka sova... Det har inte gått så bra de senaste nätterna men men, får försöka^^

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0