Duktiga jag

Idag så tycker jag att jag varit väldigt duktig. LÅg och tog det lugnt lite på morgonen av att det var knäpptyst i huset, inga människor i köket, ingen som gick i trappen och väckte mig... Men då, i stället för att ta låång sovmorgon så tog jag på mig träningskläderna och satte fart ut i skogen! Körde lite intervaller och distanslöpning. Jobbigt, men efterråt känns det så bra! Körde till och med en del styrketräning när jag kom hem igen. Så det tycker jag var en bra insats av mig!

Nu ska jag iväg till Paola, ska ha en mysig dag på ett café, sen ikväll blir det tjejmiddag med gamla Bodalsgänget, det ska bli superkul att träffa alla igen!! Har inte träffat vissa på nästan tre månader, fy skäms!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Omelia

Duktigt av dig, jag skulle aldrig orka göra något sånt. Du är en superkvinna!!

2009-09-27 @ 13:36:53
URL: http://omelia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha I know ;)

2009-09-27 @ 14:47:23
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0