Förkyld

Idag är jag hemma och är sjuk. Lovar att jag typ har svininfluensan hahah xD nej, men ont i halsen och snorig och allt det där är jag... Såg en film idag - A lot like love hette den. Det var faktiskt en riktigt härligt film, jag gillade den. Den handlade om en kille o en tjej som var kompisar, men man märkte hela tiden hur gjorde de var för varandra. åhh, et var en riktig mysfilm :) Se den!! men jag är i brist på filmer, blir säkert hemma i morron också, kan nån komma förbi med bra filmer till mig? (A) snälla haha :)
Aja, skriver mer senare eller nåt, kommentera!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va skarrigt om du har fått svininfluensan! hahahahaha då kommer inte hem hit kan jag säga dig xD Vi ska se den filmen tillsammans innan du flyttar älskling!<3

2009-09-08 @ 19:01:14
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hahahaha fan också xD Jag som ville ha nån bra film att kolla på i morron om jag e hemma då också :P

<33

2009-09-08 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0