Frukost på sängen<3

Så där ja, har lyckats ta mig ur sängen nu och sitter med frukost framför datan i stället :P Vaknade typ v familjen som vanligt och lillebrorsan som kom in i rummet: "Paowlin, när börjar du??" Jag: "Jag är ledig idag........ -.-'"  Jakob: "Aahhhh justeee!!1 FÖRLÅT""
Man bah, tack för den sovmorgonen xD Sen kunde jag inte somna om utan läste Eclipse en stund (måste läsa ut den nu, alla läser om mig xD)
Så gjorde jag alltså frukost som är lika med flingor med mjölk men mörkchokladkross och lite socker (a) hahah, och ett kokt ägg :) Mums! DEt är otroligt att vi för en gångs skull har vanliga flingor hemma, så väljer det i stället för den vanliga hemmagjorda müslin som man emellanåt tröttnar på haha... :P Så för mig är denna morgon en lyx! :P
Sitter och lyssnar på lite musik nu, såna där låtar som man genast kopplar till gamla minnen :P
Känns denna igen??



För mig väcker den i alla fall minnen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: paola

haha, ja faktist! :p call me /(jag ringer dig) men ja e sjuk idag så båda e ju hemma samtidigt, typ, sjukt coolt, måste betyda ngt!! :O <3

2009-09-23 @ 09:53:34
URL: http://mizzdenton.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihihi aaa, jag lovar att det är ett tecken eller nåt :O xD ring på du :D <33

2009-09-23 @ 10:00:10
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi ja minns den låten :)

Lyllos som är ledig idag.. Meen, ja slapp skolan ändå för vi va på bild-resa uppe i bergen hela dagen hihi ^^ puss

2009-09-25 @ 03:08:36
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0