Galet stressad

Gaah, försöker varva ner. Min puls är typ på max och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Skolan pressar skiten ur en, jag blir så sjukt stressad!!
Matteprov, franskaläxa, engelska, samhällsarbete, naturkunskap... kanske inte låter sååå mycket, men det är det. Samtidigt är jag stressad för jag måste få ett program nu innan tävlingarna i konståkningen börjar. Så måste jobba på att klara massa hopp nu, för det behövs om jag ska komma bra i nya tävlingsklassen... GAAH!
  Och så vill jag hinna massa annat också. Allt gör mig galen. Men men, på nåt sätt ska jag väl klara det.

Nåt tips hur man kan bli lugn???


Kommentarer
Postat av: sophie

lyssna på lugna favoriter!

2009-10-01 @ 11:24:26
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ta ett långt, varmt bubbel bad och lyssna på typ sån här musik! Ta en promenad, läs en bok eller bara ring någon och prata. Men jag måste säga att din skolan börjar gå ut över mig också xD Jag saknar dig<3 känns som att det var länge sen jag träffa dig men egentligen var det typ en vecka sen men det känns som en evighet!<333

2009-10-01 @ 18:37:51
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0