HELG!!

Heej ni som läser :)

ÄNTLIGEN HELG IGEN!! Haha den här veckan har faktiskt gått ganska fort :) Vips så var det helg igen liksom. Så skönt!!
Okej, har fått hårda bud idag om att uppdatera bloggen, särskilt av en person (du vet vem du är!! xD)
Såå, allt jag kan säga är att dagen blev bra, jag har fortfarande lite beslutsångest vad jag ska göra och inte göra, vad jag ska satsa på eller inte, so so, vi får se hur det blir haha ;)
Yay, jag är så himla stolt över mig själv att jag fick igenom mitt förslag att vi ska ha Yoga på gympan de följande fem veckorna typ :D Varje fredag :) trodde att det typ bara skulle bli jag och Olivia som skulle sitta lite mobbade i ett hörn och köra Yoga, men det slutade med att typ alla tjejerna i klassen ville :) hahah är barnsligt nöjd xD

Nu så ska jag iväg till Emelie och ha lite mysig tjejkväll :) Det ska blir myys :)
Förhoppningsvis kommer Amanda från Leksand och hälsar på i morron, skulle verkligen vara jättekul att se den tjejen igen, I miss her!!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Omelia

Som nördar i ett hörn haha. Det ska ju bli sjukt kul!

2009-09-18 @ 21:17:24
URL: http://omelia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mwaha men typ :P vi skulle va coola nördar men ändå xD jaa det kommer bli super!!

2009-09-19 @ 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0