HELG!!

Så var snart denna helg slut... sitter och pluggar datalogi men jag blir såååå uttråkad av det så det är inte klokt!! Kan inte koncentrera mig at all -.-' Har prov i det i morron plus att jag avr sjuk i förra vecka så ligger efter i matten och måste jobba igen det... suck, varför sitter jag och skriver här i stället?? :P hahah jag e som jag är, I know :p
Aja, i fredas sov jag och emelie över hos mig och såg film, myspys var det:) Sen så träffade jag en igår (!!!!!) och på kvällen var jag o Emelie hos Annika och hade myskväll, så det var härligt. Såg världens finaste film igårkväll närjag kom hem!! "A walk to remember" heter den, asså gaaaah!!! tack för tipset om den emelie, en var sjuukt bra!! Så söt och sorglig och romantisk och allt som tillhör Pauline-genren hahahah :p SE DEN!!!!!
Och nu sitter jag här på mitt rum och pluggar och ska snart till träningen.. Hoppas det blir kul :)


See you later!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, someday we'll know

If love can move a mountain

Someday we'll know

Why the sky is blue

Someday we'll know

Why I wasn't meant for you...

2009-09-14 @ 21:04:15
Postat av: Lisa

Söta du, jag älskar också den filmen! ^^

Men du lite saker vi snackade om i somras i Leksand måste vi snacka om, hur går det med allt och alla...? Jag har inte hört något om nåt på länge.. Skypa snart, ok? Älsk<3

2009-09-15 @ 04:53:39
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: Pauline

Sötis Lisa<3

Jaa vi behöver verkligen snacka nu känner jag!! Vi får hitta nån tid då båda kan vara inloggade på skype, så kan vi snacka!! Älsk<3

2009-09-15 @ 10:56:02
Postat av: Emelie

Haha jag vet exakt vilka filmer du skulle gilla, visste att du skulle älska den. Känner dig för bra gumman, hahaha. Jag älskar dig<3<3<3

2009-09-15 @ 17:00:22
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pauline

hahahah såå sant!! Nåra fler förslag kanske? (a) :P

älskar dig med <3

2009-09-15 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0