Kallt!

Så där ja, nu har jag typ äntligen "kommit till ro" efter en SVINKALL dag!! Jag är en sån där människa som försöker tro att det är sommar fram tills det faktiskt kommer snö... men idag gick det inte... Idag fick jag lov att acceptera att det har blivit höst!
Seriöst, jag darrade, hackade tänder och kunde knappt prata! Plus att jag var blå om läpparna!  Så, hmm.. jag var ganska genomfrusen kort sagt! Men efter en kopp med kokhet choklad och en halv chokladboll som jag och Olivia delade på i cafeterian, så fick jag tillbaka färgen igen... för en liten stund i alla fall xD Jaa, herregud..
Såklart så kommer en viss person i caféterian också... Är ledig i morron! Yay!!! Fast ändå... det känns så lång tid tills torsdag då jag ska träffa nån igen.... hahahah :P
Men men, sånt är livet! Ska bli galet skönt att bara slappa i morron i alla fall, fram tills 15,20 - 15,40 då jag har utvecklingssamtal. Det är min skoldag xD KÄnner för att lyxa till det riktigt mycket för mig själv haha... Ge mig förslag på hur jag ska göra det? (a) Hmm....

Åhh, äntligen fick jag idag på det som jag gått och väntat på hela tiden!! Olivia, jag är så glad för din skull!! Så gulligt alltihop, hoppas att du och Mr A får det riktigt bra ;) HIhihi, men vänta bara, jag är snart i kapp ;) haha <3

Men men, det var väl min dag.. än så länge :P

Kommentera, och ha det bäst!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Omelia

Hahaha, ja du e snart ikapp alltså om jag inte hinner förlova mig först :) Shit alltså du var helt blå om läpparna och hackade tänder som om det vore

-10 grader ute!!! Tur att chokladbollen hjälpte iallafall!

2009-09-22 @ 21:45:56
URL: http://omelia.blogg.se/
Postat av: Pauline

HIhihi jooo faktiskt, tycker vi ska gå till caféterian lite oftare ;)

Hahah njaae, tror jag väntar lite med att förlova mig, eller vad säger du? ;D

2009-09-22 @ 21:58:14
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0