Luckyday

Idag har typ varit min lyckliga dag. Allt har bara sprudlat i mig, jag vill bara hoppa runt och dansa haha.
Men men, nu sitter jag och försöker plugga geografi, ska egentligen bara läsa men min gärna vill inte föörstå någonting av det... snark. Jag ORKAR INTE skola!! Vill bara göra annat, tänker bara på annat hela jävla tiden, så kan inte koncentrera mig haha.
Sitter också med en stor fet godispåse och tjockar mig, eftersom jag heeelt plötsligt efter en bara irriterande teaterlektion med irriterande människor, kände väldigt starkt av mitt kända PMS-humör, så gick förbi centrum och köpte lite godis (a) Couldn't help it, menn jag tycker faktiskt att jag är värd det!! Så det så!!
Men nu kommer Emelie<3 Vi ska sitta och ha en mysig tjejkväll eftersom typ ingen är här nu :) MYS!!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Omelia

Vi såg ju du vet vad tusen gånger idag och jaaa du sprudlar!!!!!!

2009-09-24 @ 15:24:56
URL: http://omelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0