My favorites

Okej, några favoriter den här veckan:

Britney Spears Midnight 
Okej, här är den första: Min nya parfym från Britney Spears. I'm in love!! Den luktar så himla gott, jag är beroende!! 30 ml kostar 355:- och 50 närmare 600:- Lukta på den och jag lovar att ni kommer bli lika beroende som jag! <3



Den här mascaran är så söt!! Älskar den lilla borsten som gör effekt på ögonfransarna. Använder den väl mest till speciella tillfällen, så det kanske inte är den mest vardagliga mascaran, men den är kul att ta fram lite då och då!  
Testa den! <3

Kommentarer
Postat av: Omelia

Du måste skaffa den parfymen, min syrra har den och den är underbar!

2009-09-18 @ 21:18:18
URL: http://omelia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi jag vet!! Jag har ju den nu!! :)

2009-09-19 @ 08:06:55
Postat av: Omelia

Jaha, nu fattar ja...

2009-09-20 @ 20:28:56
URL: http://omelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0