Onsdag

Onsdagar är alltid den jobbigaste dagen -.-' Och idag blev jag så j*vla förbannad på min mattelärare!!! Asså får man ge typ 10 sidor i läxa till nästa dag??? Var egentligen på ganska bra humör idag, men sen svängde det om totalt när jag kom hem från skolan och märkte att jag måste åka till teatern om en timme och jag ahr tio sidor i matte, geografiläxa och Franska!!! Så stressade typ ihjäl mig och kom sent till teatern... tur att det var teater i alla fall, älskar teater och brinner för det, men det är så synd för alla roliga människor i min grupp har typ hoppat av så vi är typ bara tre elelr fyra stycken kvar :'( Saknar alla gamla människor!! Kom tillbaka! hahah :P Så vi får de hur det blir med allt.
Sen efter teater skulle jag typ in till Centrum och handla lite till mamma, asså han i kassan stirrade som fan på mig :S jag typ stod och väntade medan han fixade med alla saker och när jag tittade upp såg jag att han tittade rakt på mig och han släppte typ inte blicken en enda gång!! Det var lite creepy, vet inte varför han gjorde så :P

Ja ja, hmm.... ni som läser för gärna kommentera, så jag vet om det jag skriver är bra eller dåligt haha :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej min söta

vad jag saknar teatergänget! Vilka är kvar? Jag lovar att ja skulle vara där om jag ens var på samma kontinent som du. Shit, nu när jag tänker på det så inser jag hur sjukt långt bort jag är...

Är så glad att du har skaffat en blogg ^^ Stackare ja vet hur jobbigt gymnasiet är. Du skulle prova high school det är typ som högstadiet (typ åttan) och alla tycker att det är svårt.. Utom jag :P

Saknar dej älsk <3 puss

2009-09-17 @ 05:22:12
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: sophie

kärlek vid första ögonkastet? :)

2009-09-17 @ 09:47:43
URL: http://perfectness.blogg.se/
Postat av: Pauline

Lisa: Hihi gullunge där <3 Jaa du är sjukt långt bort!! Det är liksom inte bara att åka och hälsa på :P Skulle också vilja prova på high school livet, men vill ju lära mig franska så vet inte vart jag skulle åka :P Men livet leker där borta eller? :)



Saknar dig gumman, älsk<3



Sophie: hahah men eller hur :P hur går det med pojkarna på din skola då? Någon intressant? ;)

2009-09-17 @ 15:31:15
Postat av: Omelia

Jadu, livet leker va?

2009-09-18 @ 17:18:28
URL: http://omelia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hahah joo men verkligen :P Till o med på Ica av alla ställen, mer patetiskt än gröna lund ju xD

2009-09-18 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0