Sleepy

Äntligen är jag typ klar med allt... eller inte alls.. men ändå, vi säger det så att jag kan sova nu och få träffa en viss person i morron efter skolan som jag lovat. Varför finns det aldrig tid till allt man vill göra? Man måste hela tiden plugga.. plugga.. och... plugga när man kommer hem från skolan. It drives me crazy!!
  Hmm... det verkar börja läcka ut nu, i alla fall i klassen vad det verkar som. Fick idag höra att typ alla visste om det redan. Jag hatar rykten! Vad är det för mening med att sprida nånting som ska vara hemligt? Näee, fy för ryktet, I hate it. Men men, så länge kommer jag ju inte kunna hålla undan det. Jag är ju en sån där ärlig person som inte ljuger, så vad ska man säga? 
  Egentligen så står jag ju för mitt val och så, men... jag är bara rädd för att det ska bli konstigt mellan mig och en kompis bara för det. Men vad ska jag välja? Jag kommer ju ha förståelse om det kommer kännas konstigt för min kompis, men jag kan ju inte hjälpa mina känslor, eller hur?
  Aja, hoppas att min kompis inte blir arg för det i alla fall, för det är det sista jag vill. Att bråka med en nära vän. Usch.

Men men, nu vill jag till min sköna säng och bara soova!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0