Sommar09 <3

Någon mer än jag som saknar 2009's sommarlov otroligt mycket?
Jag saknar att bli väckt av telefonen på morronen för att cykla till jobbet och få den där morgonkramen av alla. Att få skratta med Paulina eller Elin åt alla korkade kunder i kiosken tills man fick ont i magen och alla kunder blev typ sura på oss kiosktjejer för att vi skrattade åt dem hahah. Hur jag och Paulina satt timmar i sträck regniga dagar i kiosken och snackade om alla svin till killar hahah. Dagarna när alla kom bakis till jobbet, att bara sitta och lyssna på musik.
Jag saknar att ligga i solen på lediga dagar, eller att få kunna sitta och skriva i timmar utan att behöva tänka på någon läxa man måste göra i stället, eller att behöva lägga sig tidigt för att orka upp dagen efter.
De mysiga tjejkvällar med romantiska filmer när tjejerna var på besök i Leksand.
Alla sommarfester då man dansade till Gyllene Tider hela natten och önskade att det aldrig skulle ta slut.

Och nu plötsligt är man fyra veckor in i terminen och det är 10 månader kvar tills det är sommarlov igen.
Läxor läxor läxor är allt man har att tänka på när man kommer hem om dagarna. Jag kan inte koncentrera mig, det är som att man springer och springer men man kommer ingen vart. Det är liksom ingenting som fastnar av allt jag läser. Det går inte.

Men det är så här det är, och kommer att vara. Ingen kan spola tillbaka tiden <3



Kommentarer
Postat av: Tove

tjaaa! kul att du har skaffat dej en blogg:) hur är läget? har ju liksom inte sett dej sen.. när? skolavslutningen typ? vi får höras någon dag!

2009-09-09 @ 22:57:59
Postat av: Pauline

Heej du :) Jaa eller hur, det var alldeles för länge sen nu! Vi får ha ett litet reunionparty med alla tjejerna snart tycker jag :) Det är bra med mig, hur är det själv? är nya skolan bra?

2009-09-10 @ 14:52:26
Postat av: tove

jaa fan va skoj det skulle va :) det är super med mej! min nya skola är GRYM! bodal suger i jämförelse..

2009-09-10 @ 23:19:26
Postat av: Pauline

Hahah vad härligt det låter ;) Hör av dig!!

2009-09-12 @ 13:38:58
Postat av: tove

hur är det i din nya skola då? var går du någonstans?:)

2009-09-13 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0