Söndag ^^

Hmm, den här helgen har faktiskt varit riktigt bra!! Inte för lugn, och inte för mycket planerat heller :)
Igår så var jag ju som sagt och fika med mamma i stan, det var faktiskt riktigt mysigt! Vi gick till ett fik jag aldrig varit på tidigare, men OMG!! Det var så sjuuukt mysigt! Det låg på riddargatan, en liten bakgata på östermalm. Det är väldigt gammalt, men ligger liksom som på en innergård och är såå mysigt inuti!! :D Love it!!
Så, eftersom jag älskade det caféet så mycket så var jag tvungen att ta med Helena, Paola och Arpine dit idag haha xD Vi hade ju bestämt att fika idag, men jag var verkligen tvungen att ta dom dit! Hahah, det blev så lyckat att Helena lyckades få praoplats där xD Men gå dit!! Den heter Sturekatten, Ni kommer INTE att ångra er!!

Sen var jag på träning idag också, det gick faktiskt riktigt bra :) Klarade dubbelsalcow (hur det nu stavas) och typ dubbeltålåp, så är nöjd :)

I morron så ska jag äntligen, öga mot öga, få ställa Olivia mot väggen i skolan och fråga ut henne om helgen hahah, för jag vet att hon haft lite äventyr och är MYCKET NYFIKEN!! Så Olivia, var beredd på en Pauline-attack i morron i skolan!!! xD

Jaja, nu måste jag typ skriva en novell till svenskan i morron har totalt glömt bort den, klantiga jag :P Men men, den ska va på en sida, så det kan väl inte vara så svårt :)


Sturekatten



Sturekatten inuti, galet mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Helena

VAFAN?!?! klara du dubbelsalchow bara sådär??? OCH tålopp?? AAVIIS!!! :)



Hare bra! <3

2009-09-20 @ 21:22:31
Postat av: Pauline

Jaa, eller typ nästan tålopp xD Men ändå, är himla nöjd :D



Tack för en underbar dag!!

Puss <3

2009-09-20 @ 21:56:39
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Omelia

Sturekatten äger! Gå till vetekatten också, vet inte vilken som är bäst mellan de två.

2009-09-21 @ 13:08:12
URL: http://omelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0