Till dig

Okej, här kommer ett inlägg som riktar sig till en viss tjej, jag nämner inga namn, men du förstår säkert vem du är:

Jag tycker bara det är löjligt det som en gjorde och skrev om dig. Asså, visst, alla ska få säga vad de vill och tycka vad de vill, så det kan jag ju itne säga så mycket om, men ändå. Jag tycker bara det var löjligt skrivet och gjort!
Du har all rätt i världen att tycka och skriva vad du vill, och visst, du får säkert vara beredd på att folk tycker olika, men så ser livet ut, från första dagen till den sista. Så kommer det alltid vara.
  Däremot så finns det ett ordspråk, som om du som skrev det där om min kompis, tycker jag att du ska tänka på det:
  "Du behöver inte släcka mitt ljus, för att ditt ska lysa klarare."
Jag tycker det ordspråket är himla bra, för det är så sant. Och det är precis det som personen som skrev det där inte tänkte på. Förmodligen skrev den personen det bara för att den är rädd att du ska "vinna", men gör det i stället på ett sätt så den förlorar själv. 
  Jag vet att jag kan lita på dig 110 %, och att allt du säger är sant, det kan ingen säga emot.  

  Kommer alltid finnas här för dig tjejen, vad som än händer, kommer inte lämna din sida.
  Så om du nu vet vem du är, ta inte åt dig någonting, stå för dig själv och för dina åsikter.
  You're the winner <3



Kommentarer
Postat av: Omelia

Du har helt rätt, och tack! :)

2009-09-30 @ 17:03:27
URL: http://omelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0