When I'm with you...

When I'm with you, I'll make every second count
'Cause I miss you, whenever you're not around
When I kiss you, I still get butterflies
Years from now, I'll make every second count
When I'm with you  <3


Idag har väl varit bra^^ kanske inte var på mitt mest strålande humör, men jag har faktiskt rätt till det den här veckan tycker jag... hrrm hrrm.... Men du lyser upp min vardag, hoppas du vet det (a)
Träffade en viss person, det var myys, så vi lagade middag till min familj. Haha först åkte vi och köpte en grillad kyckling för jag trodde vi hade alla andra ingredienser hemma, men när vi väl skulle börja göra risotton så visade det sig att det itne fanns ett dugg av vad som stod i receptet, så vi fick slänga oss på cyklarna och sticka till ICA igen xD Men men, det blev faktiskt riktigt god! Tycker vi gjorde en bra insats!
Sen fick min teatergrupp testa att spela lite emd en annan grupp i våran ålder, som vi nu ska slås ihop med! Det tror jag kan bli riktigt kul, trots att alla killarna i gruppen (gruppen består typ bara av killar xD) vill göra en föreställning där tomten dör :S Men men, jag har lärt mig att killar har lite wierd humör ;P
Såå kul, för Vivvi kom och hälsade på, det var så himla länge sen jag träffade den människan!! Gaah, så söt, och i morron ska hon, jag och Magdalena förmodligen ta en fika alla tre, så det ska bli supermysigt! Så länge jag träffade båda två! :D

Men men, det är en dag i morron också, sen är det heelg!! :D 

PUSS PÅ ER!!  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gaaaaeeezz lilla du, du gör mig nyfiken!!! Varför vet jag inget om det här?? :P

2009-09-25 @ 03:07:36
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0