17/4-10 Zzzzombie

Jag känner mig som en zombie! Vet inte vad det är med mig nuförtiden. Tror att jag tänker för mycket, så att min hjärna håller på att strejka. Kan bara stå stilla och helt plötsligt nästan ramla. Stört konstigt.
Men det är så mycket nu! Flytten närmar sig.. plus extremt mycket som händer under dagarna som gör mig galen!
 Vill bara ta semester och åka nånstans långt bort.



Just nu sitter jag och väntar på att bästa vän ska komma hit för mysig tjejkväll, känner att jag är i stort behov av det. Behöver en god middag, och så har jag gjort en mumsig efterrätt.
Känner att jag bara behöver sitta och prata, njuta av den sista helgkvällen då man inte behöver tänka på att
nån måste gå hem långt i mörkret. För när jag flyttar kommer det ju att ändras.
Men vem vet, det kanske blir något positivt?

Puss ♥




Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du bara sluta vara så jävla snygg :O

2010-04-18 @ 00:45:03
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0