kdögjaögasg b (kom inte på nåt bättre namn)

Hej alla!!

Nu var det ett tag sen uppdatering, men var på landet över helgen och kom hem i tisdags, och sedan dess har jag inte riktigt hunnit blogga typ...
Det är lov, men känner att jag typ är överplanerad haha. Jag behöver lov i lovet.
Varje morgon vaknar jag och tänker..... IKVÄLL SK JAG LÄGGA MIG TIDIGT VID TIO!!!!
Men det blir ju aldrig så. Jag misslyckas varje kväll och vaknar som ett vrak. Men men. Det är ju looov!! Så underbart!

Idag har min älskling kommit hem från sin resa i England och London! Jag har saknat henne grymt mycket, och längtar till i morron då jag får träffa henne! Seriously, we have A LOT to talk about.
Har ni tänk på det? På en vecka kan typ TUSEN SAKER hända. Det är helt stört egentligen, och särskilt för två bästa vänner som alltid uppdaterar varnadra flera gånger varje dag.
Hur ska vi klara ett år utan varandra?!?

Jaja. VÄLKOMMEN HEM EMELIE AHLSTRÖM!!!






Nattinatti! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Yees we do have a lot to tolk about!! Jag har frågat mig själv många gånger hur vi ska klara oss ifrån varandra i ett men kanske till och med i TVÅ!!! Herregud! det är ju nässtan paketiskt att vi inte kan klara oss ifrån varandra i 6 dagar

Jag har massa att visa dig! så ring någon gång!:D:D jag har SAKNAT dig!<3g

2010-04-09 @ 16:10:21
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0