Modell

Hallå allihopa!

Idag har jag gjort något väääääldigt speciellt...... JAG HAR VARIT MODELL!! WIHOO!! Fast jag fick själv betala det haha. Nej men det var faktiskt riktigt kul, verkligen något nytt!
Jag och Bästavän gick till en studio där de fixade till oss med smink och fixade håret. Först fick jag panik när dom kladdade på mig massa smink, såg inte ut som jag... Men på långt håll såg det mycket bättre ut!

Det var mycket svårare än jag trodde... eller... både och. I början kändes det jättelöjligt och jag kände mig som ett litet troll från skogen som aldrig sett en kamera förut, och kändes som att fotografen också tyckte det. Men efter några bilder så blev man van! Skulle gärna göra det igen. Fick till en hel del bra bilder, men de var så otroligt dyrt, så det fick bli 4 bilder för 1000 spänn. Mer än det fick det inte bli.

Rekommenderar det i alla fall till alla tjejer, för vems dröm är det inte att få vara modell? Seriöst?







Men nu hoppar jag isäng! Nattinatti alla, sov så gott ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaaw du är så söt gumman!!! <3 Skitfin bild! Puss

2010-04-02 @ 01:05:35
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0