Sjukis

Hej alla!

Vaknade i morse av att halsen kändes som sandpapper och som att den inte hörde till kroppen. Kämpade mig upp och iväg till skolan i alla fall, men det blev bara värre. Känner mig kraftlös i hela kroppen och kunde knappt sitta upprätt i skolan, så åkte hem.
Hatar att bli sjuk innan en helg, så ska försöka sova extra mycket idag så jag blir friskare till i morron. Skulle egentligen träffa Sanny idag, men det går ju inte när jag mår som jag mår, det SUGER!!! Usch vad arg jag blir på mig själv.
Och arg är jag på SL också, igår när jag skulle till teatern körde tåget bara förbi min hållplats så fick sitta ute i kylan och vänta på tåget tillbaka och sedan vänta på nästa buss. Så där har vi nog en anledning till att jag blev ännu sämre. USCH!!!!

Nu ska jag sätta på Moulin Rouge och frossa i godis. Kunde inte låta bli att köpa lite att skämma bort mig själv med på vägen hem :)


Favoritfilmen efter Fantomen på Operan!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Krya på dig nu! puss

2010-02-20 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0