Pallar inte rubriker....

nu har jag varit på träning och sitter och funderar på att sova. Men det första jag gör när jag kliver ut på isen är att sträcka mig i rump/lårmuskeln och det gör ONT!! Så kunde knappt träna nånting idag, eftersom det var mitt hoppben och allting. FUCK!! Det måste måste måste läka till på söndag, för jag måste måste måste träna inför tävlingen!!

I alla fall så hade ensam träning på fys/rörlighetsträningen, och är man med Bea går det som det går....


Vi tränade i alla fall på stående spagat...


Bilman à la Pauline


Bilman à la Bea


Efter att vi varit seriösa blev det massa flum och misslyckade försök till hoppbilder. Men det här på mig blev rätt lyckat faktiskt, eller vad tycker ni? haha.

Puss och godnatt nu, måste sova!!



Kommentarer
Postat av: Jon

Men ajj människa :P gå inte av på mitten bara ;)

2010-01-28 @ 21:48:34
Postat av: Pauline

hahahah nejdå, jag lovar ;D

2010-01-28 @ 22:06:02
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Jon

hahaha, om du lovar de ska jag låta bli diket och så ska jag försöka låta bli göra lika som dig, för då skulle iaf jag gå av på mitten ;P

2010-01-29 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0