2/5 (!!!!!!)

Hej kära vänner!

Ville bara snabbt lägga in en liten hälsning från mig, nu när vi har kopplat upp ett provisoriskt internet för att klara oss. Fattar inte att man kan vara så beroende av internet egentligen... en vecka utan och jag får PAANIK!!! hahah.

Den här veckan har varit extremt rörig, i och med att vi flyttat massa och det har varit mycket plugg. Men hoppas på att kunna uppdatera lite oftare nu! Ska försöka roffa åt mig datan så ofta som det går :P
Det känns fortfarande skumt att bo på en helt annan plats, känns snarare som att man vaknar upp på ett hotell eller nåt, men ska åka hem nån dag snart. Men så är dt inte. Me jag måste ju medge att det har blivit fint!

Veckan har i alla fall slutat helt underbart, och just nu svävar jag på små rosa moln och folk säger att det bara lyser om mig. Hihihi. Kan inte säga mer än att det är sant <3



Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman, bra att det känns lite bättre med flytten nu :) verkar så iallafall

Vad är det som plötsligt fått dig så glad? ^^ Lite vårkänslor i luften eller? Nyfikna lilla jag vill veta ;) puss <3

2010-05-03 @ 03:41:54
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0